Lazada Malaysia

Tips awet muda!

By  |  0 Comments
Lazada Malaysia

Mesti ramai yang mengidamkan wajah yang kelihatan sentiasa muda remaja kan? Walaupun umur sudah puluhan tahun, tapi masih ingin kelihatan seperti belasan tahun. Bak kata orang, orang tua tak sedar diri. Tapi tak mengapa, standard lah tu kan manusia, sentiasa inginkan perhatian, sentiasa mahukan yang terbaik dalam hidup.

Jadi, antara salah satu tips untuk wajah kelihatan kekal muda sentiasa kita perlu sentiasa senyum dan ketawa agar urat-urat di muka sentiasa tegang. Takde lah nampak sangat berkedut-kedut. Susah nak ketawa? Jangan risau, aku ada cerita-cerita yang boleh buatkan korang ketawa.

Sila baca kisah-kisah di bawah dulu:

1. Seorang anak melihat/memeriksa tapak kaki ayahnya yang sedang membaca surat khabar.

Lazada Malaysia

Ayah: Eh apa kamu buat ni?
Anak: Cikgu cakap Syurga di bawah telapak kaki ibu.
Ayah: Habis tu?
Anak: Nereka mesti di bawah telapak kaki bapa kan?
Ayah: ?????

2. Satu ari, ali dan abu pegi kedai mamak.
lalu abu cakap kat mamak tu,
abu : mamak, kari ni rasa semacam je. kari semalam ke??
mamak : u kalu mau kari hari ni, u dtg esok la.
ali: grrrr…..

3. Cikgu: Amri, awak ada berapa beradik?
Amri: tiga, cikgu
Cikgu: awak yg paling tua?
Amri: tak, atuk saya….

Setakat ini cukup-cukuplah tu, kalau banyak sangat ketawa tak boleh jugak kan. Nanti terus kejang muka tu. Dah macam kena suntik botox la pulak. Kan dah tak cantik.

Masih tak puas lagi? Okay, korang tengok pulak video ni. Sumpah korang tak lena tidur malam ini dan seterusnya lepas tengok video ni. Terima kasih. LOL!

sumber

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>