Lazada Malaysia

Rahsia di Sebalik Tahi Lalat | Maksud Kedudukan Tahi Lalat

By  |  10 Comments
Lazada Malaysia

1. Tahi Lalat di kepala

  • Banyak fakir, bijak/kreatif dalam berfikir juga banyak pula berangan. Jauh perjalanannya (jasmani dan kerohaniannya). Banyak pula dugaan dan ujian yang diterimanya dalam mencapai sesuatu maksud dan cita-citanya.

2. Tahi lalat di ubun kepala

  • Kurang bersikap jujur dalam sesuatu perkara yang melibatkan emosi.

3. Tahi lalat di dahi

  • Ada halangan dalam siratulrahim. Orang (teman / saudara terdekat) yang melihatnya menyimpan rasa cemburu, irihati, tersembunyi rasa kebencian terhadapnya disebabkan dia ada kelebihan yang tersembunyi disebalik tahi lalatnya itu.

4. Tahi lalat di bulu kening kiri

  • Menjadikan dirinya ‘berseri’ dan menjadi daya tarikan mata pasangannya namun terselit keperitan di mana sering pula ia menemui kesusahan.

5. Tahi lalat di bulu kening kanan

  • Terkabul cita-cita dan maksudnya, cerdas dan cekap.

6. Tahi lalat di bawah mata

  • Seorang yang amat sensitif dan mudah tersentuh hati. Mudah menangis, baik budi, disayangi.

7. Tahi lalat di hidung

  • Mendatangkan penyakit resdung yang boleh menyebabkan selsema berpanjangan, sakit kepala, nafas berbau. Disukai ramai. Murah rezeki.

8. Tahi lalat di pipi kiri / kanan

  • Sekiranya membesar, ditakuti mendapat penyakit yang boleh memudaratkan tubuh. “Panas” dalam hubungan, dalam pergaulan. Dia sentiasa ingin ‘menang’ dalam percakapannya sekalipun pendapatnya salah. Mempunyai ego yang tinggi. Jadi daya tarikan tetapi ‘tegang’.

9. Tahi lalat di alur senyuman (smiling line)

  • Pemanis, daya tarikan menawan hati pasangannya. Rezekinya dipermudah dalam banyak perkara dia dapat apa yang dia hajati.

10. Tahi lalat di alur dagu

  • Perjalanan jasmani dan rohaninya sering terganggu, banyak halangan dalam mencapai hal-hal yang dihajatinya.

11. Tahi lalat di telinga

  • Seorang yang keras hati dan degil, tidak mahu dengar kata pendapat dan nasihat orang lain. Suka mendengar dan meminta nasihat tetapi sukar menerima.

12. Tahi lalat di tengkuk

  • Mudah mendapat gangguan ‘angin-jahat’, banyak halangan dalam hidup seperti masalah kesihatan, pergaulan dan kasih sayang. Fikiran sering kusut dan tidak tenteram, sukar tidor nyenyak. Mudah stress.

13. Tahi lalat di leher

  • Mudah mendapat jangkitan penyakit terutama kembong perut dan masalah lendir, kahak.

14. Tahi lalat di bahu kiri

  • Halangan rezeki, terhalang disebabkan sesuatu hal sedangkan peluang memperolehinya banyak. Tidak disukai ramai, dimusuhi ramai. Mudah didatangi angin-jahat. Mudah stress.

15. Tahi lalat di bahu kanan

  • Banyak tanggungan. Ada halangan dalam hubungan siratulrahim, kasih sayang dan pergaulan jadi terbatas. Di musuhi dan dicemburui hidupnya. Mendatangkan angin-jahat.

16. Tahi lalat di dada

  • Dia mudah mempercayai orang sedangkan pergaulannya, perniagaannya, kasih sayangnya mudah dia mendapat tipu daya dari orang-orang yang dikenalinya. Mereka sering mengambil kesempatan ke atas dirinya di atas kepentingan sendiri.

17. Tahi lalat di belakang badan

  • Kesihatannya terganggu terutama urat saraf, sakit di belikat, pinggang, pinggul, mudah dihinggapi angin-jahat. Banyak halangan hidup, fikiran sering kusut dan tidak tenteram. Mudah mendapat stress (tekanan).

18. Tahi lalat di bawah payudara

  • Hidupnya jadi penasaraan sekiranya mempunyai dua tahi lalat dibawah payudara iaitu di kiri dan kanan payudaranya. Hidupnya sering menjadi perhatian ramai.

19. Tahi lalat di atas pusat

  • Tidak membawa apa-apa maksud tertentu.

20. Tahi lalat di bawah perut

  • Sering mendapat masalah kesihatan, kembong, masalah usus, buasir, boleh mendatangkan lemah nafsu syahwat, kurang air mani, mudah mendapat gangguan angin-jahat. Mudah mendapat stress (tekanan).

21. Tahi lalat di peha kiri atau kanan.

Lazada Malaysia
  • Ada halangan dan sekatan dalam kasih sayang, jodoh, halangan rezeki.

22. Tahi lalat di Kemaluan

  • Tahi lalat di kemaluan Wanita :

Jika jenisnya tahi lalat ‘jantan’ terletak dikemaluan wanita menjadikan sex wanita itu tidak bernafsu walaupun ada keinginan dan kemahuan . Isteri sukar mencapai kepuasan (klimaks) dalam hubungan kelamin.
Antara masalah lain wanita yang mempunyai tahi lalat di kemaluan juga mudah mengalami masalah keputihan dan mudah dihinggapi penyakit radang kemaluan.

Sekiranya jenis tahi lalat ‘betina’ berada dikemaluan wanita, menjadikan wanita itu seorang yang suka dan kuat berjimak tetapi sukar dan lambat mencapai tahap kepuasan (orgasma). Dalam hubungan ini sering menimbulkan rasa ketidakpuasan dalam hati si isteri dan memberontak dalam diam, adakala boleh mengundang pergaduhan suami-isteri. Bagi menanganinya suami harus memberikan khidmat dan layanan yang kerap sehingga isteri benar-benar mencapai kepuasan maksimum, memahami kehendak isteri. Sekiranya suami kurang bertenaga untuk memberi layanan harian kepada isteri, jalan keluar adalah mencari penawar untuk isteri agar selera nafsunya berkurangan. Dengan cara ini kedua pasangan mendapat keseimbangan dan kesepakatan diranjang dan bahagia melayari bahtera cinta.

  • Tahi lalat di kemaluan Lelaki

Jika jenisnya tahi lalat ‘betina’ yang menduduki di zakar lelaki, maka ia menjadikan sex lelaki itu tidak bernafsu terhadap wanita serta lemah syahwatnya dan sukar mencapai kepuasan dalam hubungan kelamin suami-isteri. Ditakuti lelaki lebih tertarik pada kaum sejenisnya, kemahuan dan tenaga syahwatnya lebih terdorong kepada kaum sejenisnya. Ditakuti juga boleh mendatangkan kemandulan atau kurang air mani nya.

Sekiranya jenis tahi lalat ‘jantan’ menduduki dikemaluan lelaki, menjadikan lelaki itu seorang yang kuat berjimak dan sentiasa ingin mencari kepuasan bersenggama. Adakah isteri mampu menuruti kehendak suami setiap masa dan keadaan? Sekiranya isteri gagal memenuhi kehendak suami, dan sekiranya suami hilang kesabaran dan kurang pula ketakwaannya terhadap Ilahi, kurang didikan agama dan akhlak ini boleh mendorong suami melampiaskan nafsunya di luar batas agama, mengundang dosa dan kemungkinan mendapat penyakit kelamin.

23. Tahi lalat di betis

  • Samada tahi lalat berada di betis kiri mahupun di betis kanan, maksudnya adalah baik. Perjalanannya jauh, lagi jauh ia merantau lagi dipermudah dan diperbanyak rezekinya.

24. Tahi lalat di kaki

  • Menandakan seorang yang suka berjalan, bergaul dengan teman dan kawan. Sering resah tiap kali berada dirumah. Akan mencari pelbagai cara dan alasan untuk mencari hiburan mahupun peluang perniagaan diluar.

25. Tahi lalat di tangan kiri

  • Dipermudah rezekinya.

26. Tahi lalat di tangan kanan

  • Seorang yang pemurah (tidak kedekut) juga boros dalam berbelanja.

27. Tahi lalat di pinggang

  • Mudah mendapat sakit urat, sakit pinggang dan kembong perut.

28. Tahi lalat di alur garisan tengah tubuh

  • Mudah terkena sihir, orang sering dengki terhadapnya, sering mendapat musibah.

29. Tahi lalat atas bibir, di bibir

  • Seorang yang banyak cakap. Haruslah berhati-hati bila berkata-kata, ditakuti perkataan yang keluar ‘kasar’ hingga boleh mendatangkan ‘kesakitan’ pada yang mendengar. Tahi lalat di bibir, atas bibir baik bagi mereka yang pekerjaannya seperti peguam, pakar motivasi, guru.

Sumber: Earth’s Secret

tags : cara tengok tahi lalat, cara tentukan jenis tahi lalat, cara tentukan kedudukan tahi lalat, jenis tahi lalat, kedudukan tahi lalat pada badan, makna disebalik tahi lalat, maksud tahi lalat, maksud tahi lalat bawah perut, maksud tahi lalat buah dada, maksud tahi lalat di alur senyuman, maksud tahi lalat di bahu, maksud tahi lalat di bawah mata, maksud tahi lalat di belakang badan, maksud tahi lalat di betis, maksud tahi lalat di bibir, maksud tahi lalat di bulu kening, maksud tahi lalat di burit, maksud tahi lalat di dagu, maksud tahi lalat di dahi, maksud tahi lalat di hidung, maksud tahi lalat di kaki, maksud tahi lalat di kepala, maksud tahi lalat di leher, maksud tahi lalat di payudara, maksud tahi lalat di pinggang, maksud tahi lalat di pipi, maksud tahi lalat di pusat, maksud tahi lalat di telinga, maksud tahi lalat di tengkuk, maksud tahi lalat di tetek, maksud tahi lalat di ubun kepala, maksud tahi lalat kemalauan, maksud tahi lalat tangan

10 Comments

  1. jamilia

    10/06/2013 at 2:50 AM

    bagaimana hndk mengatasinya jikalau semua nya tidak baik..??

    • mariena

      14/08/2013 at 10:52 PM

      takyah pening kepala .. tulisan atau kata kata yg baik jd kan motivasi tuk jd lg baik……yg tak baik buat tak tau sudah……dalam laman web lain tafsir lain…dlm blog lain tafsir nya lain juak…..sooo semuanya tuk dilihat tapi bukan unuk diingat…..

  2. S

    15/08/2013 at 5:11 PM

    ermm.. macam mana nak bezakan tahi lalat ‘jantan’ atau ‘betina’? first time dengar.. :)

    • Anonymous

      19/10/2013 at 9:04 PM

      aq pun sa.hehe…

  3. putera

    25/09/2013 at 9:38 PM

    assallam, apakah maksud jika TAHI LALAT di LIDAH ATAS?

  4. azwyn azweena

    10/10/2013 at 4:52 PM

    betul la ni tahi lalat kat tangan kanan aq kansama macam aq aq suke belanje tapi boros hehehe.

    • abgsayang

      25/11/2013 at 2:57 PM

      kEh2..ni mcm seguni uwang pn x ckup..haduii

  5. abgsayang

    25/11/2013 at 2:53 PM

    Ehem2..abg kn bnyax Tahi lAlat kt kemaluan..hu2..anugerah Allah..usia abg mude lagi baru 36 anak 4 semua llki…tapi mmg x cukup2!!lbh kurang buas lh tu..

  6. natasya

    03/12/2013 at 8:05 AM

    diamlah ada aku kisah

  7. eh jangan sibok

    20/01/2014 at 3:57 PM

    allahamdullilah :) tahi lalat dihidung dan di tngan kanan juga ditngann kirii and kwsn bwah leher , seperti di gambrr >_<" semuaa nya yg baik :D

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>