(Gambar) Kad Raya Versi Bogel

By  |  0 Comments

kad raya normal version

Mengikut sumber, dulu pernah ada gambar promo merdeka model bergambar bogel dengan bendera. Kali ni aku dapat satu kad raya yang agak pelik lah. Bila model ni dibogelkan untuk dibuat kad raya. Rasa-rasanya sapa yang dapat kad raya ni buat apa? Agak-agak bawak masuk bilik terus tak? Haha. Bagi yang bujang lah.

Haish. Behave sket, bulan puasa ni. Namum walaubagaimana pun, Aku tetap merasakan bahawa kad macam ni langsung tak bersesuaian dengan tema hari kemenangan dalam bulan islam ni. Jom tengok kad raya kebejatan akhlak. haish

Siap ada ketupat lagi tuh. Apesal tak masukkan lemang dengan rendang sekali? Gila kan? Haish. ok Selamat berbuka

SUMBER

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>