5 CARA MENGENALI LELAKI GAY ( HOMOSEKSUAL)

By  |  0 Comments

1) seringkali tanpa segan memuji kehandsoman lelaki lain .

ini yang aku nak higlightkan , jika anda mengenali seseorang lelaki itu atau mmpunyai rakan-rakan lelaki , dan mereka seringkali suka memuji lelaki lain . awas korang ptut berjaga-jaga. mungkin korang kurang sedar dan anggap ini normal , tp sebenarnya ini adalah sesuatu yg tidak normal bila seorang lelaki itu sering memuji paras rupa lelaki lain dengan nada seperti terpesona. cuba perhatikan dari segi nadanya dan refleksi tubuh mereka. selalunya jika mereka ni gay cara pujian dan refleks tubuh mereka adalah seragam. Bila mereka memuji pula nada pujian mereka seperti mereka sedang terpukau dek paras rupa lelaki lain.

2)seringkali suka menyentuh dan memegang atau mencuit lelaki dibahagian sensitif.

mungkin ramai antara korang tak perasan dan mengganggap ini adalh normal. tapi sebenarnya lelaki jenis ini korang perlulah beware dengan tindak tanduk mereka. sangat aneh jika seseorang lelaki normal itu mempunyai ‘habit’ menyentuh dan mencuit lelaki dibhgaian sensitif. bahagian sensitif ni antara pinggang ke bawah. kalau korang jumpa dan mempunyai rakan habit mcm ni cuba la berjaga-jaga.

3)sukar untuk memuji dan mengagumi sesorang wanita.

yes inilah cara paling mudah untuk korang semua traced sama ada lelaki itu mempunyai jiwa ke arah songsang. seorang lelaki yang normal pasti akan memuji dan mengagumi seseorang wanita. pujian itu tidak hanya dari segi ungkapan tp mungkin juga darisegi reaksi. itu adalah lumrah ciptaan allah sifat yang dikurniakan kepada seorang insan bergelar lelaki yang normal. dan adalah tidak normal dan bertentangan fitrah kejadian lelaki jika seorag lelaki itu langsung tidak mengagumi seorang wanita dan tidak tertarik untuk melafazkan kata pujian terhadap wanita diminati. so kalau mereka cuma langsung tidak mmpunyai respon dan reaksi terhadap mana-mana wanita., so beware dan ini 1 dari tanda mereka mungkin berjiwa songsang.

4) seringkali suka memerhatikan lelaki dengan pandangan yang menusuk.

well kadang-kadang kita tak perasan tentang ni. aku bagi 1 situasi supaya korang jelas apa yang aku cuba sampaikan, orait contoh macam ni, ok katakan si polan ni keluar melepak di restoran. and then dtg seorang lelaki lain melepakkan diri di restoran tersebut. so si polan itu akan memerhatikan lelaki tersebut dlm pndangan seperti dia telah tertawan. dan paling snang nk traced , jika si polan itu memerhati seorang lelaki itu dalam tempoh wktu yg lama secara berterusan tnpa mengalihkan pandangannya. sangat tidak lumrah bagi lelaki yang memandang seorang lelaki lain dengan penuh kejiwaan dan rasa terpesona.

5) cuba mendapatkan perhatian dimata lelaki yang dia minati.

well, aku tau korang msti pelikkan dan mungkin ada yang rsa wonder dengn point ini. tp inilah realitinya. bukan wanita je yang akan cuba menarik perhatian si lelaki. tetapi lelaki berjiwa songsang ni pun akan melakukan tindakan sama untuk mendapatkan perhatian dr lelaki yang dia suka dan dia minati. 1 contoh situasi yang boleh aku relate kan agar korang jelas, katakan si polan itu meminati sorag lelaki lain, cuba perhatikan drsegipostur dan bahasa tubuhnya. apa yang cuba aku maksudkan disini, mereka ini akan cuba melakukan aksi sesuatu yang dpt mengalihkan pandangan lelaki yang dminati nya agar melihat mereka.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>